tirsdag, 14 januar 2020

Husk 14. mars: Klubbkonferanse og jubileumsfest

HUSK: 14. mars 2020 arrangeres klubbkonferanse, ledermøte, fellesseminar og ikke minst en stor jubileumsfest. Meld deg på! HUSK: 14. mars 2020 arrangeres klubbkonferanse, ledermøte, fellesseminar og ikke minst en stor jubileumsfest. Meld deg på! FOTO: Morten Jensen
14. mars 2020 er dagen for klubbkonferanse og jubileumsfest. Husk å sette av dagen og meld deg på!

14. mars 2020 skjer det store ting i Norges Seilforbund. Det er dagen for den store klubbkonferansen og dagen for den store jubileumsfesten.

50 år er gått siden Norges Seilforbund ble stiftet i 1970, og det vil bli markert med en stor jubileumsfest på Clarion Hotel The Hub i Oslo om kvelden 14. mars 2020. Der er det plass til 350 gjester og hele seil-Norge er invitert til å delta. Det er også Deres majesteter kong Harald og dronning Sonja, som begge har tilsagt sitt nærvær på festen. Det blir feiring med smoking/mørk dress.

Hele dagen 14. mars forut for festen vil være tettpakket av foredrag og seminarer. Klubbkonferansen vil starte tidlig om morgenen og programmet vil inneholde en rekke aktuelle temaer.

Påmeldingen er åpnet og innbydelse til festen er rett rundt hjørnet. Generalsekretær Per Christian Bordal tror det vil bli rift om plassene og at mange vil være med på denne historiske begivenheten. Dersom det blir overtegning, forteller han at plassene vil bli fordelt forholdsmessig per forening.

Les mer om klubbkonferansen og jubileumsfesten.