Advarsel

The form #5 does not exist or it is not published.
tirsdag, 24 mars 2020

Med din intresse

FEM WEBINARER: Som erstatning for klubbkonferansen på The Hub, arrangerer Norges Seilforbund klubbkonferansen digitalt. Den er gratis og alle kan delta! FEM WEBINARER: Som erstatning for klubbkonferansen på The Hub, arrangerer Norges Seilforbund klubbkonferansen digitalt. Den er gratis og alle kan delta! FOTO: Morten Jensen

Det er enkelt å delta

For å delta på møtet har du flere muligheter:

• Gå inn på Norges Seilforbunds nettside, www.seiling.no, og meld deg på møtet der når det er åpnet – noe det er cirka en halv time før innleggene starter.
  • Melde deg på for å få tilsendt en direktelink til møtet når det åpner. Linken får du tilsendt på e-post eller SMS. Det kan du gjøre allerede nå:

– Etter at innlederne har fremført sitt, legger vi opp til en åpen dialog om hvordan vi kan sikre at flere av de som møter seilsporten for første gang, faktisk blir fast, trenende seilere, sier Iens Ludvig Høst, som innrømmer at han er spent på hvor mange som blir med og hvordan denne første web-delen av klubbkonferansen vil arte seg.

Det han imidlertid er helt sikker på, er at de har et spennende program å by på innen et av seilsportens aller viktigste temaer.