mandag, 07 desember 2020 13:37

Gjør klar for hedersprisutdelingen!

8. DESEMBER KL 19: Gjør deg klar for hedersprisutdeling! 8. DESEMBER KL 19: Gjør deg klar for hedersprisutdeling! FOTO: Morten Jensen
Kl 19 i morgen 8. desember blir det klart hvem som får årets hederspriser. Følg sendingen direkte på NSFs Facebook-side.

Fire personer som har utmerket seg i løpet av året 2020, vil i morgen få sin velfortjente heder. Det skjer med en direktesending fra Norges Seilforbunds samarbeidspartner, Helly Hansens butikk i Oslo. Der vil  programleder Tom Stiansen og generalsekretær Per Christian Bordal være klare til å avsløre årets hedersprisvinnere.

• Årets Seiler
  • Årets Juniorseiler
  • Årets Trener
  • Årets Ildsjel

Direktesendingen skjer på Norges Seilforbunds Facebookside, og den starter kl 19:00 og vil vare i en snau time. Ved siden av hedersprisutdelingen, blir det også andre innslag fra og om årets sesong.

Så følg prisutdelingen tirsdag 8. desember kl 19:00!