tirsdag, 20 april 2021 15:02

Helene og Marie utfordres i Elvestads OL

ELVESTADS OL: Helene Næss og Marie Rønningen utfordres av Henrik Elvestad i programmet Elvestads OL på TV Norge. ELVESTADS OL: Helene Næss og Marie Rønningen utfordres av Henrik Elvestad i programmet Elvestads OL på TV Norge. FOTO: TV Norge
Torsdag 22. april kan du se Helene Næss og Marie Rønningen på TV Norge i programmet Elvestads OL.

Søndag var det et innslag om Helene og Maries OL-forberedelser i Sportsrevyen på NRK. Torsdag 22. april kl 21:30 vil du kunne se dem igjen, men da i et program som er atskillig løsere i snippen.

I ®Elvestads OL» blir de to 49er FX-seilerne utfordret av 71 grader nord-vinner, Henrik Elvestad, på jentenes egen hjemmebane – om bord i en 49er FX.

«Denne uken har Henrik tatt turen til Nøtterøy for å besøke seilejentene Helene Næss og Marie Rønningen. Til sjøs viser det seg at Elvestad har vel så store utfordringer med å holde seg på beina, som å styre båten. Likevel blir det en nervepirrende konkurranse når Henrik utfordrer jentene til olympisk regatta», heter det i TV-kanalens egen omtale av programmet.

Slå på programmet på torsdag, så får du se utfallet.