fredag, 15 januar 2021 13:25

Foreningstilbud på jubileumsboken «Seiling i Norge»

Seiling i Norge-NSF 50år Seiling i Norge-NSF 50år
Foreningene kan nå bestille Norges Seilforbunds jubileumsbok med 50 kroner rabatt per bok – forutsatt at det bestilles fem bøker.

Det er tid for årsmøter og styremedelmmer som har gjort en innsats gjennom åpr skal takkes av. NSFs jubileumsbok, «Seiling i Norge» er en fin gave til avtroppende styremedIemer eller andre som skal på skjønnes. I år arrangeres jo de fleste årsmøter digitalt, og en bok i gave egner seg i så måte ekstra godt. Jubileumsboken kan sendes rett til mottaker fra Forlagsentralen. Prisen er da 329 per bok ved bestilling på fem eller flere. Frakt for fem bøker á 250 kroner kommer i tillegg. Foreningen faktureres direkte fra BlueOceanMedia.

I forbindelse med at Norges Seilforbund ble 50 år i 2020, ga NSF ut en jubileumsbok der forfatter Mikkel Thommessen reflekterer rundt seilingens historie i Norge. Dette er ikke en komplett historisk gjennomgang, men glimt fra høydepunkter – også før forbundets tid.

OL-bragder, regattaseiling på høyt nivå, seiling som livslang breddeidrett og turseiling er med i boken. Kong Harald, den gangen kronprins, var forbundets første president i 1970. Kongen har hatt stor betydning for norsk seilsport både som en av landets beste seilere, og som ambassadør på andre måter. Dagens president, Jørgen Stang Heffermehl, er bokens initiativtager.

Seiling i Norge omslag

–  Den inneholder mange spennende historier om begivenheter, seilere og båtklasser, og ikke minst er bildematerialet i boken stort og meget spennende.

Bestill boken her

Din bok sendes i posten hvis du ikke får hentet den. Betaling på faktura eller ved henting.

Her kan du kan se et lite utvalg av sidene.