onsdag, 28 august 2019 15:13

Viktige frister for å søke støtte

HAR FÅTT PENGER: Arendals Seilforening er en av seilforeningene som har hatt stor glede av midler fra Gjensidigestiftelsen. HAR FÅTT PENGER: Arendals Seilforening er en av seilforeningene som har hatt stor glede av midler fra Gjensidigestiftelsen.
Har seilforeningen din et godt prosjekt den vil søke støtte til? Sparbankstiftelsen DnB har frist 1. september og Gjensidigestiftelsen 15. september.

En søknad til en stiftelse kan være det som gjør en drøm til virkelighet eller som kan sette vinger til et spennende eller hardt tiltrengt prosjekt i seilforeningen din. Både Sparebankstiftelsen DnB og Gjensidigestiftelsen har bidratt med atskillige millioner av kroner til seilrelaterte prosjekter opp igjennom årene. Ikke minst har Norges Seilforbundet hatt stor glede av slike midler, som for eksempel til prosjektet «Opplev Seiling – Seiling for alle».

Har foreningen et prosjekt den trenger midler til å realisere, kan det derfor være vel verdt å søke om dem. I så måte må man være rask på labben. Sparbankstiftelsen DnB har frist 1. september og Gjensidigestiftelsen 15. september.

Sjekk på nettsiden til stiftelsene om hva man kan søke midler til. Stiftelsene har hver sin sin profil som bestemmer retningen som midlene deres tar veien.

Sjekk Sparebankstiftelsen DnB

Sjekk Gjensidigestiftelsen

Norges Seilforbund kan være behjelpelige med råd og tips til søknader. Ta kontakt med Per Christian Bordal eller Morten Jensen.