tirsdag, 10 mars 2020 10:36

Avgjørelse om klubbkonferanse og fest taes i kveld

CORONA-VIRUS: Smittefaren har vanskeliggjort en gjennomføring av klubbkonferansen og jubileumsfest. Avgjørelse om den vil bli gjennomført eller ikke vil bli besluttet på styremøte tirsdag kveld (10.3.) CORONA-VIRUS: Smittefaren har vanskeliggjort en gjennomføring av klubbkonferansen og jubileumsfest. Avgjørelse om den vil bli gjennomført eller ikke vil bli besluttet på styremøte tirsdag kveld (10.3.)
Hvorvidt det skal avholdes klubbkonferanse og jubileumsfest 14. mars vil bli avgjort på et ekstraordinært styremøte i Norges Seilforbund i kveld, 10. mars.

– Vi har fulgt utviklingen med hensyn til corona-viruset og smittefaren tett den siste uken og gjennom helgen og vurdert hva vi skal gjøre, men i kveld vil styret ta sin endelige beslutning med hensyn til om arrangementene 14. mars skal gjennomføres eller ikke, sier generalsekretær Per Christian Bordal.

– Det er mange hensyn å ta og slik situasjonen har utviklet seg er dette vært en veldig vanskelig beslutning å ta, sier Bordal.

Mange har henvendt seg til NSF og lurer på om klubbkonferansen og jubileumsfesten vil bli gjennomført eller ikke, men i kveld blir altså  beslutningen tatt. Alle påmeldte vil få beskjed etter styremøtet.